יום חמישי, 25 באפריל 2013

כלי רישום + התחלה של ציור + בונוס (נחשו מה זה! XD)

טוב, התחשק לי להשוויץ בכלי הרישום שלי.
למען האמת, הם די חדשים כי אני לא משתמשת בכולם. אבל שימוש ראשוני - היה גם היה! (משמע, הם לא...אממ...בתולים XD פחח...הומור מפגר).
אז הנה תמונה (וסליחה על האיכות...זה מהאייפוד):
טאראאם!
אז בואו נלך מלמעלה ללמטה, משמאל לימין :)
המחברת הגדולה שם, הראשונה משמאל זאת מחברת רישום מנייר אייכותי נטול חומציות. מה זה אומר? שהנייר הזה יישאר לאורך זמן...משהו כמו אלף שנה. זאת מחברת יקרה (יענו, עולה יקר ממחברת רגילה), אז כדאי לשמור אותה לציורים ממש מושקעים או משהו בסגנון...אני מתכננת לצייר שם משהו, אבל עדיין לא יצא. אבל זה בראש שלי! (ואני אגיד לכם בסוף איך ^^)
המחברת לידה היא כמובן יותר קטנה, מאותו חומר. הא, שתיהן מחברת PAPYRUS. במחברת הקטנה אני מרבה להשתמש - גם כי היא יותר קלה...וגם כי היא הייתה הראשונה שקניתי P:
המחברת הפשוטה החומה היא מחברת חלקה, ללא שורות. הנייר כמובן פחות איכותי. את המחברת הזאת קניתי היום, דווקא בגלל שהרביתי להשתמש במחברת שדיברנו עליה קודם...פשוט חבל היה לבזבז את הדפים על סקיצות קטנות וחסרות משמעות, ואני שונאת לצייר על מחברת שורות...סו מצאתי פשרה! מחברת CAMPUS חלקה, שעלתה לי פחות משנקל.

עפרונות:
שני עפרונות מכניים (או 'עפרונות שפיצים', כמו שאנחנו קוראים להם...) אחד 0.7 ואחד 0.5, עם החודים ששייכים להם לצידם. אני לא משתמשת בהם הרבה...אבל זה בטח כי אני לא יודעת להשתמש בהם לציור (כי לכתיבה...וואי וואי וואי!). חבר המליץ לי להשתמש בהם כדי לרשום את הקווים הסופיים של הציור...אבל עד כה לא סיימתי (רשמית) אף ציור...סו - עוד לא. לא ממש, בכל מקרה.
הקבוצה הראשונה של העפרונות היא של ה-B למיניהם: 2B, 3B, 4B, 6B 8B. אלו הם עפרונות כהים ורכים יותר. אני משתמשת בהם כדי להכהות, או כשאין לי צבע שחור בנמצא.
הקבוצה השניה היא כמובן ההפך מהם: ה-H למיניהם: H, 2H, 4H...וכו'. אלו הם העפרונות הקשים יותר, בדרך כלל משתמשים בהם לרישומים מפורטים יותר...משמע, אם אתם רוצים לצייר משהו דק-דק וקטן כזה - תרצו להשתמש בעיפרון 4H ומעלה. תלוי במה שאתם רוצים לרשום.
וכמובן שיש את הHB שמכונה גם "עיפרון מס' 2", כאלה יש לי המון...בכל תיק יש לי אחד כזה. זה העיפרון הכי פשוט והסטנדרטי שמשתמשים בו להכל. אפשר לעשות ציורים מדהימים רק עם העיפרון הזה.

מחק ומחדד:
יש לי שתיים מכל דבר. במחדד, כדאי שיהיה לכם מחדד כזה שיכול גם לחדד עפרונות/צבעים עבים (אם יש לכם כאלה). אני רק אומר, שקשה למצוא מחדד טוב...יש כאלה ששווים זבל, ויש כאלה שעושים כזה שפיץ מטורף...וול. צריך לחפש טוב.
במחק - יש לי את המחק המלבני והרגיל, ויש לי את העגול.
ולמה יש לי שניים?
טוב, מחק הוא מאוד שימושי. חוץ מהשימוש הפשוט של מחיקת טעויות או סתם דברים שאנחנו לא אוהבים בציור שאנחנו עושים, אפשר להשתמש בו לפעמים למשחקים בגווני האפור של הרישום. (הא! באחד הפוסטים הקודמים יש את הציור של הפרצוף עם העיניים הגדולות...זה היה התרגיל שהשתמשתי בו במחק כדי לעשות הבהק בעין).
המלבני אתם יודעים, בהתחלה הוא פינתי כזה, אבל אחרי כמה מחיקות הוא מאבד את 'פינתיותו' וקשה למחוק משהו ספציפי. לכן יש לי את העגול, שכשאני שמה אותו על המקום שאני צריכה למחוק, הוא מוחק פחות.
כמובן שיש את המחק המיוחד הזה, הגמיש...מחק אפור קוראים לו. אבל...עוד אין לי כזה.

עטים:
הא! כן, כן, גם עט הוא כלי אומנות ראוי לשמו! אני אעלה לכאן בהזדמנות ציורים מדהימים שצויירו רק עם עטים...ניסיתי פעם, אבל...עוד חזון למועד.
בכל מקרה, עטים.
העט התכלת מכיל בתוכו ארבעה צבעים בסיסיים: ירוק, אדום, שחור וכחול.
העט הירוק מכיל בתוכו ארבעה צבעים (שאני מכנה 'צבעי עוגת יומולדת'): ורוד, סגול, תכלת וירוק בהיר.
כמו שאמרתי, עוד לא השתמשתי בהם כל כך. עד עכשיו ציירתי בעט כחול רגיל כל מיני סקיצות סתמיות ואיזה חתול אומלל...אבל יום אחד אני אשתפר.

אחרונים חביבים: סרגלים. כי תמיד צריך כאלה :)
וככה הכל נראה, ארוז ומסודר:
לא הראיתי לכם את העפרונות הצבעוניים שלי...אבל אלה פעם הבאה.

אז...הבטחתי לכם התחלה של ציור - הנה!


נכון שאתם רואים פרפר? חחח...כן, זה חלק מתמונה שהתחלתי לרשום במהלך שיעור פטפטת. זה הציור הראשון שלי במחברת החלקה!
אממ...טוב, כבונוס (שהחזקתם מעמד עד כה) אני אראה לכם עוד ציור:
חמוד? ^_^
ההצללות לא משהו...אני אתקן אותו בהזדמנות.
כתבתי מקודם שאני אגיד לכם איך אני שומרת רעיונות בראש...
טוב, זה בפעם הבאה, כבר מאוחר...
לילה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה