יום שלישי, 21 במאי 2013

המילה שאין לנקוב בשמה -_-

תראו את הציור.
אולי תבינו...
בהשראת הערות מפגרות בשיעור אנטומיה, וכמובן - הציור המפורסם, "הצעקה" של אדוארד מונק, האקספרסיוניסט האדיר.

(כמובן שאיני מנסה להשתוות אליו....חלילה).

אבולוציה אינה מילה גסה...תקלטו, אנשים -_-


הא, וזאת כאילו אמורה להיות אנוכי. הילדה, יענו.
הייתי מציירת את עצמי מגלגלת עיניים, אם הייתי יכולה. באמת.

ובכל מקרה, סליחה על האיכות. שעה מאוחרת, אייפוד וכו'. פלוס, לא היה לי כוח לצייר דמויות של אבולוציה...אז הדבקתי אותן בגסות, תמונה שמצאתי באינטרנט.

עריכה: ובכן, אזרתי כוח והנה התמונה באיכות טובה יותר.

אני רוצה להוסיף כאן את מה שכתבתי בפוסט בפייסבוק שלי:

טוב, לסיום "מרתון" ציורי לפנות בוקר - 
את זה ציירתי היום, בעקבות שיעור אנטומיה. 
לפני כמה שבועות למדנו על התא, והמורה אמרה משהו בסגנון 'האבולוציה של התא'. מיד התחילו לקפוץ שם "מה?? אין כזה דבר אבולוציה, מה פתאום אבולוציה..." וכו' וכו' וכו'.
המורה ניסתה להסביר, ואיכשהו הרוחות שקטו.

חחח, אז אתמול המורה לימדה על התפתחות העובר. וכדי למנוע מעצמה את השימוש במילה, תוך מילמול "שלא יישמע מידי חילוני..." היא אמרה עוד כמה מילים ("כך היא דרכו של הטבע..") כדי לא להגיד את המילה הפוגעת - "אבולוציה".

פפ'ף...נו באמת....
טוב, אולי זה ברור לי, כי אני יודעת יותר משפה אחת. אבל במילה אבולוציה אין תמיד הכוונה לדעותיו של דרווין, אלא...איך אמרה המורה? זוהי דרכו של הטבע - אבולוציה זאת התפתחות. זהו.

תירגעו אנשים.

אף אחד - לא המורה ולא אני - דתיות שיודעות מי ברא את העולם - לא מנסה להעביר אתכם על דתכם.


אז בלי פאניקה 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה